perjantai 14. maaliskuuta 2014

Vailla päämäärää

Minun taiteilija elämään tottunut kroppani selvästi vieroksuu työntekoa. Reilu viikko sitten repäisin töissä olkapäästä jonkun lihaksen revähdyksiin ja sitä tässä on kotona paranneltu. Lääkäri määräsi vielä ensi viikon huilia. Mutta ei enempää valitusta, vaan mennään vielä edellisen tekstin innoittamana musiikin maailmaan. 


Eli lauantainahan minut villitsi täysin Stam1na. Toivottavasti tänään ei kauheasti nyrkit heilu ilmassa. Sillä tänään mennään hieman erilaisella temmolla, nimittäin Möysässä esiintyy Kolmas nainen. En ole aikaisemmin kauheasti tutustunut tuotantoon, mitä nyt vain olen radiosta kuullut. Tänään olen uutta, Me ollaan ne- albumia kuunnellut ja sehän toimii vallan mainiosti. Juurikin tälläistä yksinäisen miehen musiikkia. Sopii täydellisesti pienen paikallis kuppilan nurkkapöydässä nautittavaksi muutaman oluen kera. Harmi, että minulle määrättiin sen sortin nappeja ettei niiden kanssa parana olutta naatiskella. Mutta uskon, että toimii se livenä mainiosti selvinpäinkin. Selvinpäin tykkään keikoilla käydäkkin, koska silloin huomio paljon pieniä yksityiskohtia jotka jäävät miltei poikkeuksetta humalaisilta huomaamatta. 

Ja mitä keikkoihin vielä tulee niin kerrankin minä voitin arpajaisissa. Voitin Ruisrockiin kaksi kolmen päivän lippua joiden yhteisarvo on 250 euroa. Kiitos Soundin äänestyksen, johon olen osallistunut ties kuinka monena vuonna ja nyt tärppäsi. Eli kesää ja festareita odottelen malttamattomana. Kesästä tuli mieleen kaikkia äärimmäisen paljon kiinnostava Honda projektini. No sehän seisoo kuin kaupungin työmiehet konsanaan. Osin olkapää vaivoistani johtuen ja osin myös osien puutteesta. Koska minun aikoinaan paljon kehua kerännyt organisointikykyni pääsi pettämään pahemman kerran. Olen hukannut laatikollisen Hondan osia teille tietämättömille. Niitä täytyy nyt ryhtyä tilailemaan internetin ihmeellisestä, mutta vaarallisesta maailmasta. 

Tähän loppuun vielä Kolmas nainen ja kappale uudelta levyltä, vailla päämäärää. Vaikka tuohon on joku heppu tilutellut kitaralla päälle, niin ei se nyt ainakaan kappaletta pilaa. 




Ei kommentteja:

Lähetä kommentti