torstai 19. syyskuuta 2013

Lehtipuhallin soi ja se soi ja se soi

Olen tässä muutaman päivän tutkinut erittäin läheltä lehtipuhaltimien toimintaa. Tänään jopa ihan ensimmäisenä toimena aamu tuimaan. Minua kiehtoo mielettömän paljon muutama seikka noissa ihmis nerouden yhdestä suurimmista taidon näytteistä. Ei ainostaan se että lehtipuhallin kykenee pienen polttomoottorin avulla muodostamaan jopa yli 80 metriä sekunnissa viuhuvan puhallusvoiman. Seikka johon minä olen kiinnittänyt erityistä huomioita on yli 100 desibelin ääni johon laite kykenee, suoraan tuuletusikkunani alla.

Kiitos vaan herätyksestä! Sinä oranssi housuinen, parrakas, tatuoitu ja huomattavan suurikokoinen mies ikkunani alla. Olin jo tulossa kertomaan mielipidettäni lehtipuhaltimen heikkouksista haravaan verrattuna. Mutta tajusin katsellessani ikkunasta miltei aseenkantolupaa vaativia käsivarsiasi, että sinähän teet vain työtäsi. Joten anna sen soida vaan, kuoma!

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti